Driftinformation

OPDATERET 01-08-2019
Intet signal på DK4, leverandørerne er på sagen.
 

Generelt siden leverandørskiftet.
TV

- Kanalsorteringen fungerer nu - 29-04-19
- Enkelte tilkøbs kanaler ikke klar endnu - Forventeligt er der en løsning i uge 22
- TV-guiden er nu komplet - 29-04-19 (På enkelte Samsung, Sony og Philips TV modeller, virker det lille tv billede ikke endnu - afventer en opdatering medio august)
- TV-kanalerne sendes nu i orginal kvalitet og opløsning direkte fra udbyderen og frem til dig - 29-04-19
- Radio kanaler er ikke klar endnu -  Der testes, da enkelte TV ikke kan afspille lyd fra radiokanalerne.

TV-Bokse
- Vi ved der mangler en komplet brugerguide til boksen og remotekontrollen - Findes nu under Hjælp - C-TV.
- Vi ved at der på Boksen mangler nogle TV-kanaler i forhold til almindeligt TV - Ukendt status
- Vi ved at boksen nogle gange fryser. Det skyldes ofte det er fordi den har det bedst hvis der er netværkskabel tilsluttet fremfor USB-dongle, da der kræves et konstant internet signal.
- Teskt-TV er teknisk muligt, men vil kræve en hel del udvikling for at få til at virke, derfor er det ikke noget vi arbejder med. 
- Favorit optagelser skulle virke nu 
- Bedre spolefunktion, hvor man kan følge billederne i spolingen er noget vi kigger på, men det kræver en del udvikling, hvorfor det ikke er prioriteret. 
- Ved søgning i Arkiv skal man trykke på exit (Knappen med et hus på) 2 gange, for at vælge i søgeresultater.
- DK Keyboard med æ, ø, å er desværre ikke muligt. Keyboarded er integreret i boksen, og kan derfor ikke bare ændres.
- DVB undertekster ikke med ved optagelser/start forfra arbejdes stadig på en løsning.
- Ved start af udsendelse under EPG kan der snart vælges mellem Live og Start forfra.
- Serie optagelser er prioriteret ned i forhold til de andre ting vi lancerer henover sommeren.

TV-kort
- Alle #kanaler er nu kodet og der skal isættes kanalkort. Lad TVet stå på en af dine valgfri kanaler ca 15 min. - 29-04-19

Modem
- Der er sparadiske udfordringer med nogle modem, som taber signal enten på WiFi eller til Internettet - Der arbejdes på at lokalisere de modems der opfører sig ustabilt og finde årsagen hertil. Det kan dog være udfordrene da det tyder på at være mange forskellige årsager.

C-Play/Playmaker
- Der er nogle udfordringer med at APPen "låser", starter forfra mm (virker ustabil), specielt i tidsrummet 18 - 22 - Vi arbejder på hvad dettte kan skyldes.

Fastnet/IP-telefoni
- Udlandsopkald fungere nu - 27-05-19
- Visnummer på B&O og Kirk telefoner virker ikke - ukendt tid
- Skulle du opleve andre problemer så kontakt Evercall support på 4440 4040 eller på service@evercall.dk