Driftinformation

OPDATERET 05-09-2019
 

Generelt siden leverandørskiftet.
TV

- TV-guiden er nu komplet - 29-04-19 (På enkelte Samsung, Sony og Philips TV modeller, virker det lille tv billede ikke endnu - afventer en opdatering medio august)
- Radio kanaler er ikke klar endnu -  Der testes, da enkelte TV ikke kan afspille lyd fra radiokanalerne.

TV-Bokse
- Vi ved der mangler en komplet brugerguide til boksen og remotekontrollen - Findes nu under Hjælp - C-TV.
- Vi ved at der på Boksen mangler nogle TV-kanaler i forhold til almindeligt TV - Ukendt status
- Vi ved at boksen nogle gange fryser. Det skyldes ofte det er fordi den har det bedst hvis der er netværkskabel tilsluttet fremfor USB-dongle, da der kræves et konstant internet signal.
- Teskt-TV er teknisk muligt, men vil kræve en hel del udvikling for at få til at virke, derfor er det ikke noget vi arbejder med. 
- Favorit optagelser skulle virke nu 
- Bedre spolefunktion, hvor man kan følge billederne i spolingen er noget vi kigger på, men det kræver en del udvikling, hvorfor det ikke er prioriteret. 
- Ved søgning i Arkiv skal man trykke på exit (Knappen med et hus på) 2 gange, for at vælge i søgeresultater.
- DK Keyboard med æ, ø, å er desværre ikke muligt. Keyboarded er integreret i boksen, og kan derfor ikke bare ændres.
- DVB undertekster ikke med ved optagelser/start forfra arbejdes stadig på en løsning.
- Ved start af udsendelse under EPG kan der snart vælges mellem Live og Start forfra.
- Serie optagelser er prioriteret ned i forhold til de andre ting vi lancerer henover sommeren.

TV-kort
- Alle #kanaler er nu kodet og der skal isættes kanalkort. Lad TVet stå på en af dine valgfri kanaler ca 15 min. - 29-04-19

Modem
- Der er sparadiske udfordringer med nogle modem, som taber signal enten på WiFi eller til Internettet - Der arbejdes på at lokalisere de modems der opfører sig ustabilt og finde årsagen hertil. Det kan dog være udfordrene da det tyder på at være mange forskellige årsager.

C-Play/Playmaker
- Der er nogle udfordringer med at APPen "låser", starter forfra mm (virker ustabil), specielt i tidsrummet 18 - 22 - Vi arbejder på hvad dettte kan skyldes.
- ChromeCast kan ikke starte forfra. Den fejl opstår fordi vi lægger 10 minutter til alle udsendelser, så man ikke risikerer at mangle en slutning. Det som sker, er så at hvis man starter noget fra arkivet indenfor de 10 minutter, så leverer vi en stream til enheden som har et sluttidspunkt der er ude i fremtiden. Det har hidtil virket fint, men nu oplever vi at Chromecast ikke kan finde ud af dette og stopper. For at løse det, så har vi nu ændret det således at man kun får tillagt det antal minutter der er imellem sluttidspunktet på programmet og der hvor man vælger at starte det.
- ChromeCast stopper midt i en udsendelse. Problemet er at hvis der mangler en eller flere frames i en stream eller på en optagelse, hvilket er helt normalt når man arbejder med UDP trafik, så skal playeren bare ignorere de manglende / beskadigede frames, og spille videre. Det ser det ud til at chromecast ikke længere gør dette men stopper i stedet. Vi arbejder på en løsning til at sikre at fejlene bliver fjernet inden de når til chromecasten, så den altid vil se et rent signal. Dog er det ikke noget vi kan løse lige nu.

Fastnet/IP-telefoni
- Visnummer på B&O og Kirk telefoner virker ikke - ukendt tid
- Skulle du opleve andre problemer så kontakt Evercall support på 4440 4040 eller på service@evercall.dk