Driftinformation

OPDATERET 16-06-2019
Den 20. 21. 22. 27. 28. og 29. juni efter justeres anlægget, da det desværre ikke var afleveret optimal stand fra vores tidligere servicepartner. Der vil derfor kommer flere udfald på både TV og Internet disse dage. Beklager de gener det må medfører.
Opdater gerne dit mobilnummer og Email i selvbetjeningen, så du kan få service meddelelser. selvbetjening.christiansfeldnet.dk


Generelt siden leverandørskiftet.
TV

- Kanalsorteringen fungerer nu - 29-04-19
- Enkelte tilkøbs kanaler ikke klar endnu - Forventeligt er der en løsning i uge 22
- TV-guiden er nu komplet - 29-04-19 (På enkelte Samsung TV modeller, virker det lille tv billede ikke endnu)
- TV-kanalerne sendes nu i orginal kvalitet og opløsning direkte fra udbyderen og frem til dig - 29-04-19
- Radio kanaler er ikke klar endnu -  Der testes, da enkelte TV ikke kan afspille lyd fra radiokanalerne.

TV-Bokse
- Vi ved der mangler en komplet brugerguide til boksen og remotekontrollen - Findes nu under Hjælp - C-TV.
- Vi ved at der på Boksen mangler nogle TV-kanaler i forhold til almindeligt TV - Ukendt status
- Vi ved at boksen nogle gange fryser. Det skyldes ofte det er fordi den har det bedst hvis der er netværkskabel tilsluttet fremfor USB-dongle, da der kræves et konstant internet signal.
- Teskt-TV er teknisk muligt, men vil kræve en hel del udvikling for at få til at virke, derfor er det ikke noget vi arbejder med. 
- Favorit optagelser skulle virke nu 
- Bedre spolefunktion, hvor man kan følge billederne i spolingen er noget vi kigger på, men det kræver en del udvikling, hvorfor det ikke er prioriteret. 
- Ved søgning i Arkiv skal man trykke på exit (Knappen med et hus på) 2 gange, for at vælge i søgeresultater.
- DK Keyboard med æ, ø, å er desværre ikke muligt. Keyboarded er integreret i boksen, og kan derfor ikke bare ændres.
- DVB undertekster ikke med ved optagelser/start forfra arbejdes stadig på en løsning.
- Ved start af udsendelse under EPG kan der snart vælges mellem Live og Start forfra.
- Serie optagelser er prioriteret ned i forhold til de andre ting vi lancerer henover sommeren.

TV-kort
- Alle #kanaler er nu kodet og der skal isættes kanalkort. Lad TVet stå på en af dine valgfri kanaler ca 15 min. - 29-04-19

Modem
- Der er sparadiske udfordringer med nogle modem, som taber signal enten på WiFi eller til Internettet - Der arbejdes på at lokalisere de modems der opfører sig ustabilt og finde årsagen hertil. Det kan dog være udfordrene da det tyder på at være mange forskellige årsager.

C-Play/Playmaker
- Der er nogle udfordringer med at APPen "låser", starter forfra mm (virker ustabil), specielt i tidsrummet 18 - 22 - Vi arbejder på hvad dettte kan skyldes.

Fastnet/IP-telefoni
- Udlandsopkald fungere nu - 27-05-19
- Visnummer på B&O og Kirk telefoner virker ikke - ukendt tid
- Skulle du opleve andre problemer så kontakt Evercall support på 4440 4040 eller på service@evercall.dk